Відкрий нові можливості!

8 способів як заявити бізнесу про себе у 2024 році

 

Традиційний маркетинг нікуди не зник. Таргетована та контекстна реклами працюють, але пропонуємо поглянути на розвиток бренду ширше.


Ком’юніті навкруги бренду 


Кожен бренд має свою особливість. І саме завдяки неординарності клієнтів стає більше.  Важливо правильно визначити, яка специфічність вашого бренду. Не обов'язково вигадувати щось надзвичайне, а навпаки проста річ приверне більше уваги.  Просто поставте собі питання: "Про що мій бренд? Чим він корисний для людей?". Звичайно, усі сучасні бренди мають сторінки у соціальних мережах і активно їх розвивають. Яскраві картинки та тематичний контент роблять свою справу, але цим уже нікого не здивуєш. Людям подобається відчувати себе агентами змін, давати поради, мати на щось вплив. То чому б, не покращити бренд за допомогою своїх клієнтів, бо до їх думок треба прислухатися. Якщо людна отримала якісну послугу чи товар, звісно, вона буде радити всім саме ваш бренд. Постійно треба працювати над збільшенням ком’юніті навколо бренду, але це стосується не тільки соціальних мереж. Також великий ефект для розвитку бізнесу має організація офлайн івентів: конференції, фестивалі, різні марафони, аукціони, благодійні заходи та ін. Бренд має бути готовим всебічно розкривати свою компанію.


Сторітелінг


Щоб написати влучний текст для соціальних мереж треба слідкувати за сучасними тенденціями розвитку і способами подачі матеріалу. Один з дієвих способів донести до клієнта інформацію – сторітелінг. 


Перші рядки тексту мають "чіпляти", тобто привертати увагу і викликати бажання читати далі. Сторітелінг - це не стільки про рекламу товару, а про емоції. Поділитися історією, яка пов'язана з вашим брендом, розповісти про команду або можливо про вашого клієнта, але так, щоб викликати щирі емоції: радість, захоплення, співчуття. Ми завжди запам'ятовуємо все, що викликає емоції. Але ж пам'ятайте про головний меседж, який ви бажаєте донести до своєї аудиторії. Ще краще - спонуйкате своїм сторітелінгом до дій. І тоді ваш бренд завжди буде "на слуху". 


Персональний бренд власника та перших осіб компаній


За тим чи іншим брендом завжди стоять люди, а саме власники та перші особи компанії. Радимо не зациклюватись тільки на назві компанії, бо людям завжди цікаві особистості.

Хто створив компанію? Чим ця людина живе? Які має вподобання? Як саме відкриватися своєму ком'юніті  та про що розповідати – це вибір кожного. Фрагменти з буденного життя привертають більше уваги . Наприклад, п'єте каву з апетитним десертом, гуляєте з домашнім улюбленцем, займаєтесь спортом чи комусь допомагаєте –  таким контентом можна підняти рівень довіри і більше зблизитись з аудиторією. Персоналізація бренду завжди підвищує попит на продукт.  


Проєкти соціального впливу


Реалізація бренду через соціальні проєкти наразі має особливий успіх. У світі існує купа різних проблем, а завдяки соціальним проєктам є можливість їх розв'язати чи вплинути на позитивну динаміку.  Ваш бренд може долучитися до доброї справи, а ще й невимушено заявити про себе та розширити партнерську мережу. Компанії, які долучаються до соціальних проєктів завжди привертають більшу увагу людей.  У результаті підвищується лояльність до компанії, посилюється її імідж, як соціально відповідальної.


В залежності від статусу чи специфіки бізнесу можна обрати цікаві соціальні проєкти чи навіть створити власні. Наприклад, почати з розв'язання локальних проблем, ініціювати челендж з прибирання забруднених територій, підтримати юних талантів. Такі кроки одразу привернуть увагу до вашого бренду.   


Амбасадори бренду


Будь-який бізнес – це про людей і для людей. Тому зокрема варто вкладати свої ресурси й час в те, щоб ваш бізнес оточували відомі і яскраві особистості. Ми живемо в той час, коли на зміну "сарафанному радіо" прийшли "амбасадори". Зараз звертають увагу не стільки на ЩО, скільки на ХТО говорить про ваш бренд. Амбасадори – це лідери думок, зірки спорту і кіно, неординарні постаті або ваші колеги-бізнесмени. У кожного є своя репутація, авторитет, аудиторія.


Звісно, вони повинні бути вашими VIP-клієнтами, щоб особисто демонструвати всі переваги ваших продуктів або послуг. Амбасадори – це рушійна сила для бізнесу. Це як sleddogs sports – чим більше сильних собак в упряжі, тим краще ви подолаєте всі труднощі та швидше досягнете своїх маркетингових цілей. У важкий час амбасадори стануть вашими "адвокатами". Але важливо пам’ятати, що їх також потрібно організувати, вчасно "годувати" і мотивувати. Так, це далеко непроста стаття витрат маркетингового відділу, але це інвестиції у фундамент і каркас вашого бренд-білдінгу.


Кросплатформенна комунікація


Деякі компанії, аналізуючи ефективність різних каналів комунікацій, вирішують вкладатись у 1 чи 2 канали. Наприклад, роблять ставку на Youtube, нехтуючи Instagram чи сайтом. Це ОК для оптимізації маркетингового бюджету. Але не ОК для ваших амбітних планів. Компанії-лідери, якщо ви помітили, вже давно використовують кросплатформенну комунікацію (КК). І в цьому є великий сенс, якщо ви прийшли в бізнес не на 2-3 роки.


Будь-який маркетолог, навіть початківець, скаже вам, що кожна соціальна мережа, кожен канал комунікації має відмінності – в якостях самої аудиторії, форматах комунікацій і контенту, в алгоритмах соцсистем. Всюди можна збирати ягоди. Десь крупніші, десь дрібніші, але врешті все складається на загальні ваги.


В такому підході дуже важливо дотримуватись прийнятої стратегії. На всіх платформах для своєї аудиторії потрібно подавати однакові меседжі, закликати до однієї дії (наприклад, реєстрація на розіграш головного призу) та формувати бажану думку про продукт чи бренд в цілому.


Бути присутнім всюди (де є сенс) – це означає бути менш залежним від "зміни правил" на якісь одній платформі. Той самий принцип диверсифікації, коли яйця не зберігають в одному кошику. Ви ж пам’ятаєте ту "доленосну" зміну алгоритмів Instagram, коли охоплення впали в десятки разів?


Штучний інтелект


Боти поступово змінюють "хенд мейд" там, де від цього не страждає якість. Помітили, як часто вам доводиться "спілкуватись" з онлайн-ботами. Як гриби після дощу з’являються потужні хмарні сервіси, які просто відправляють у небуття аналітиків. А про рекламні технології й годі говорити. Що ви побачите сьогодні у маленьких паузах між переглядом улюблених youtube -каналів або в стрічках рекомендованого контенту вирішує давно вже не людина.


Вам слід суворо дотримуватись цього тренду, якщо ваш бренд про високі технології, про майбутнє, про вдосконалення і генерацію. Впроваджуйте Ш І там де, це можливо – в сервісі, у власній рекламі, в будь-яких робочих процесах. І обов’язково розповідайте про це своїй аудиторії.


Продукт


Безумовно, всі попередні пункти не будуть мати жодного значення, якщо ваш продукт просто поганий або неактуальний. Тому ви маєте працювати над ним як інженер "Формули 1" над своїми болідами. Конкуренти ж не сплять і не відпочивають на курортах.


Крута стратегія – коли кожен працівник компанії залучений в процес вдосконалення продукту. Важливо, щоб власник бізнесу чув своїх підлеглих, бо саме вони майже 24/7 спілкуються з клієнтами. І тому краще знають, що в них болить. А це головний ключ до зростання бізнесу. І у 2023 році, в наступних. Не забувайте про це.

 

Віктор Дем'яненко за підтримки лабораторія "Бізнес-клас"

Схожі новини
Коментарі

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.